Het Nederlands Filmfonds kiest Digital Natives
Het Nederlands Filmfonds heeft Digital Natives gekozen als digital agency om zijn online ambities te versterken. Het filmfonds werkt als rijkscultuurfonds aan een divers, kwalitatief hoogstaand filmaanbod en een ontvankelijk productieklimaat. De website is daarbij een cruciale communicatiedrager. Zo gaat online een steeds grotere rol spelen in het informeren en inspireren van oude en nieuwe generaties filmmakers.
Een nieuwe digitale strategie en website
Het project zal beginnen met een onderzoekstraject waarin we diepte-interviews houden met bestaande en nieuwe doelgroepen. Op basis van de inzichten zullen we de UX en het design van de nieuwe website ontwerpen. De uitstraling van Filmfonds wordt vernieuwd. Verder zullen we een rebuild maken van de website inclusief implementatie van een nieuw CMS. Na oplevering van de website zullen we samen sturen op het verbeteren van de prestaties en impact van de digitale kanalen.
Filmfonds, een iconische organisatie
“We zijn zeer verheugd dat we aan de slag mogen voor het Filmfonds. Een iconische organisatie die we als Digital Natives goed kunnen ondersteunen om digitaal verder te professionaliseren.” Aldus Elmar Kruitwagen, Creative Director bij Digital Natives.