Vernieuwde website the Hyve gelanceerd
Vorige week ging de vernieuwde website van The Hyve live. De afgelopen maanden werkten we hard aan de vernieuwing van deze site.
The Hyve helpt life science organisaties met het afstemmen van hun data-infrastructuur en hun research behoeften. Het snelgroeiende bedrijf rekent tot hun klanten onder andere farmaceutische bedrijven, ziekenhuizen en onderzoeksinstituten. Het internationale team van data- en IT-specialisten streeft ernaar om ‘open science’ mogelijk te maken, waarin de data van deze organisaties het volst tot zijn recht komt.
Samen met The Hyve heeft Digital Natives in een Discover & Concept traject uitgezocht hoe het verhaal van The Hyve beter voor het voetlicht gebracht kan worden. Op basis van stakeholder mapping, analyse van webstatistieken, doelgroep interviews en story mapping werkten we een design systeem uit dat de communicatie en kennisdeling kan verbeteren. Daarnaast verzorgden we een professionele digitale look & feel op basis van een vernieuwde huisstijl.
Voor het realiseren van de website kozen we een voor ons gebruikelijke technische stack: een headless set-up van Craft CMS in combinatie met een GraphQL API en een front-end op basis van Vue en Nuxt. In het CMS zijn enkele aanpassingen doorgevoerd om het nog makkelijker in gebruik te maken. Daarnaast maakt de website gebruik van Algolia voor snelle, relevante zoekresultaten en is er een koppeling met e-mailmarketing tool Mailchimp en transactional mail provider Postmark.
De vernieuwde website van The Hyve staat nu live. Neem een kijkje en kom meer over The Hyve te weten.